2008. november 14., péntek

Virul a fejem. =))

Heyhoo!

60 nap!!!! =)))

Ezt nem érthetitek, legalábbis nem sokan, mert egyenlőre naaagyon priváát. Majd később még írok a témában, ha aktuel
l lesz ;)

Olyan boldog vagyok mostanában, minden olyan jól sikerül. A sok "rossz" után végreee.
A fórumra régebb óta ir egy "Tartomo" nevű illető,
akit Debrecenben a CACIBon volt szerencsém élőben is megismerni.

Tamás Személyében egy nagyon
kedves, segítőkész leendő afgánost ismertem meg, akivel nagyon jól el lehet beszélgetni! Teszek is az "afgánozgatásáról" egy képet:
Annyira jó volt a debreceni kiállítás, nagyon élveztem. A "Dork tesóm"-ékkal mentem le, voltunk egy vicces bírói vacsorán
is. :DDD
És a lányok megleptek a szülinapom alkalmából, előre. Nagyon szeretem őket, mindig lehet velük baromkodni, és komolyak is tudunk lenni, ha nagyon muszáj.. Pedig néha muszáj... Nagyon várom a JH-tábort nyáron, már tudjuk h mikor mit fogunk csinááálniii.. xP
Neem, mi nem vagyunk rosszak... Na azt hiszem aludnom kéne... majd legközelebbb többet írok...
csook. <3